Наші новини
20 Серпня 2024
Зарплатні секрети: чому в компаніях забороняють обговорювати рівень оплати праці- Катерина Ященко в коментарі РБК
Коли ми влаштовуємося на нову роботу, то часто нам цікаво не тільки як керівництво оцінює нас самих, а й яку заробітну плату отримують наші колеги. Однак обговорювати, як оплачують вашу працю іноді не просто не етично, а й заборонено в компанії.
HR-менеджер аутсорсингової компанії Nota Group Катерина Ященко поділилася із виданням РБК-Україна думками чому не варто обговорювати зарплати з колегами і чому іноді це навіть забороняють робити.
Політика нерозголошення рівня зарплат серед працівників є поширеною практикою в багатьох компаніях. Власники бізнесу та СЕО часто самостійно вирішують, наскільки прозорою має бути інформація всередині їхньої організації. Однак, коли мова йде про обговорення зарплат у колективі, більшість компаній обирають політику конфіденційності. Цей підхід має кілька вагомих причин, а яких саме ви дізнаєтеся з публікації, що знаходиться за посиланням: https://www.rbc.ua/rus/news/zarplatni-sekreti-chomu-kompaniyah-zaboronyayut-1723453751.html
29 Липня 2024
Організація робочого часу – ключовий аспект ефективної діяльності бухгалтера
Організація робочого часу є ключовим аспектом ефективної діяльності будь-якого працівника, особливо бухгалтера. Від правильної організації робочого часу залежить не тільки продуктивність, але й точність виконання завдань, дотримання строків і зниження стресу.
То ж що ж порадимо бухгалтерові:
- Щоденне планування, тижневий план, пріоретизація: Складання щоденного та тижневого плану - Ефективне планування починається з визначення завдань на день і тиждень. Щоденний план допомагає зосередитися на актуальних завданнях; тижневий - дає змогу бачити загальну картинку;
Пріоритезація: - важливо вміти виділяти першочергові завдання, від менш важливих. Для цього можна використовувати методи ABC-аналізу або матрицю Ейзенхауера, які допомагають розділити завдання на чотири категорії: важливі та термінові, важливі, але не термінові, термінові, але не важливі, і не термінові та не важливі.
Використання сучасних технологій:
Автоматизація процесів - використання спеціалізованого програмного забезпечення для автоматизації бухгалтерських процесів, таких як ведення бухгалтерії, розрахунок заробітної плати та складання звітності, вже дозволяє зекономити час і оптимізувати робочий час.
Використання інструментів для планування та контролю - Інструменти для управління проектами та задачами, такі як Microsoft Planner, допомагають систематизувати роботу, контролювати виконання завдань і дотримуватися строків;
Управління робочим навантаженням:
Делегування завдань - є важливим аспектом управління робочим навантаженням, що дозволяє зменшити перевантаження та підвищити ефективність роботи всієї команди.
Управління перервами та відпочинком. Періодичні перерви протягом робочого дня допомагають знизити втому та підвищити концентрацію та підтримувати високий рівень продуктивності.
- Ведення робочого журналу:
Ведення робочого журналу або щоденника дозволяє аналізувати витрачений час на виконання завдань, виявляти неефективні витрати часу та знаходити можливості для оптимізації робочого процесу.
Навчання та розвиток навичок:
Підвищення кваліфікації - регулярне підвищення кваліфікації та освоєння нових методів і технологій роботи дозволяє бухгалтерам залишатися компетентними та ефективними у своїй роботі.
Управління стресом - Розвиток навичок управління стресом, таких як техніки релаксації та медитації, допомагає зберігати емоційну стабільність і продуктивність у стресових ситуаціях.
Тож, ефективне управління часом дозволяє бухгалтерам підвищити продуктивність, зменшити кількість помилок та знизити рівень стресу, що сприяє досягненню кращих результатів у роботі.
24 Липня 2024
Поговоримо про макроекономіку: кадри вирішують все! Текст намітилася серйозна криза на ринку праці України.
Сьогодні поговоримо про макроекономіку, одним із найважливіших показників якої є кадрові ресурси. Намітилася серйозна тенденція нестачі людей на кадровому ринку України. Звернемося до статистики. Згідно з дослідженням «Главкому» – дефіцит кадрів в країні складає від 4,5 до 9 мільйонів людей. Причини такого жорстокого дефіциту – низька народжуваність, висока смертність, військові дії і міграція з цим пов’язана.
Заступниця міністра соц політики Дар’я Марчак зазначила, що дефіцит такий не щезне, а буде значною проблемою ще багато наступних років. Велика зовнішня міграція спостерігалася в Україні ще до повномасштабного вторгнення, однак зараз ситуація ще більше загострилася. При цьому зазначається, що в країні майже 1 млн людей з інвалідністю, що не працевлаштовані та не працюють. І тут можна черпати величезний потенціал для перенавчання та працевлаштування.
Інша проблема на ринку кадрів – нестача чоловіків. Ця тенденція дуже сильно зачепила галузі критичної інфраструктури, підприємств енергетики, перевізників. Зараз ці галузі дуже активно намагаються залучати до робіт, які раніше вважалися виключно чоловічими, жінок. Водії громадського транспорту, водії-далекобійники, електромонтери, шахтарі. Всі ці професії нині успішно освоюються жінками.
Серед бізнесу популярна думка, що вирішити проблему кадрового голоду можна також і за рахунок міграції. Але це дуже дороговартісне задоволення і потребує продуманої державної політики.
Ще одна перспективна категорія – студенти. Слід дуже серйозно змінити кадрову державну політику, пропонувати стратегічні рішення від держави і від бізнесу для ринку праці, зміну підходів. Студентам слід пропонувати комбінований підхід, там де роботу можна поєднувати із навчанням, давати можливість працювати дистанційно та із дому. Одна із перспективних категорій на ринку праці жінки після декретних відпусток яких можна перенавчати і давати можливість змінити професію чи відновитися після тривалої перерви.
Тож, на цьому фоні і бізнесам, і країні в цілому слід вибудовувати грамотну, ефективну, людиноцентричну кадрову політику та шукати ресурси в уже існуючому та несправедливо забутому кадрову потенціалі тих категорій громадян, на яких раніше вибагливі роботодавці уваги не звертали. І ще ця сумна тенденція точно має стати предметом серйозних досліджень та суттєвих змін у стратегічній кадровій політиці держави.
До речі, в Nota Group працюють чудові HR- спеціалісти, які стануть в нагоді вашому бізнесу для пошуку та закриття самий найвибагливіших вакансій навіть при існуючому жорсткому дефіциті кадрів.
23 Липня 2024
Nota Group відзначено у 5 номінаціях рейтингу юркомпаній «Лідери ринку — 2024»
Аусорсингова компанія Nota Group посіла топову позицію у практиці «Військове право» у рейтингу «Лідери ринку — 2024» за версією видання «Юридична Газета»! У розділ «Лідери практики. Top positions» увійшли компанії, які набрали найбільшу кількість балів пропорційно до інших та отримали найбільшу кількість голосів від колег у відповідних практиках.
Загалом компанія отримала відзнаки та посіла лідерські позиції у 5 практиках, серед яких: «IT/ТМТ», «Захист бізнесу», «GR», «Податкове право».
[gallery size="large" ids="10917,10918,10919"]
Рейтингове дослідження національного ринку юридичних послуг від «Юридичної Газети» проводиться з 2016 року. Національний рейтинг позиціює не лише найсильніших гравців-лідерів, але й мідлсегмент та невеликі за розміром компанії. Цьогоріч дослідження охопило понад 100 компаній, серед яких було обрано лідерів ринку у різних практиках.
Найвагоміший показник, який впливав на підсумковий (50%), — це угоди / кейси / судові спори компаній. Тут також враховувалися дохід від практики за опитуваний період, грошова оцінка, важливість / унікальність для ринку і розвитку практики, динаміка, системність роботи в зазначеній практиці. Враховувалися дані про кількість юристів / партнерів практики, дохід від практики за опитуваний період.
Ознайомитися з результатами дослідження можна за посиланням.
19 Липня 2024
Втома та стрес. Чому виникає вигорання на роботі і як йому запобігти: поради експерта Яни Декусар в матеріалі для РБК.
Вигорання на роботі - поширене явище. Особливо серед тих працівників, які щодня мають справу з великими об'ємами інформації. За різними дослідженнями, до 60% офісних працівників можуть відчувати симптоми вигорання на певному етапі своєї кар'єри. Так, у дослідженні "Global Millennial Survey" компанії Deloitte зазначається, що 64% працівників відчувають вигорання на роботі, що може впливати на їх продуктивність і здоров'я.
Чому виникає втома від роботи, до чого це призводить та як не вигоріти на роботі, якщо працюєте з великими об’ємами інформації, з'ясовувало РБК-Україна з директором департаменту кадрового супроводу та HR аутсорсингової компанії "Nota Group" Яною Декусар.
На думку експерта, вигорають в основному надемоційні люди з холеричним типом темпераменту, які підключають до своєї діяльність багато емоцій. Тож, щоб уникнути професійного вигорання слід час-від часу:
відстежуватися свій емоційний стан та контролювати його;
виконуючи монотонну роботу застосовувати періодичне «перемикання». Підходить добре нам знайому ще зі шкільних років систему "40-45хвилин заняття - 10-15 хвилин перерва";
регулярно знімати накопичений стрес. Що може зарадити? Хобі, спілкування із домашніми улюбленцями, спорт, читання, прогулянки на природі.
Більше можна прочитати в матеріалі: https://www.rbc.ua/rus/news/vtoma-ta-stres-chomu-vinikae-vigorannya-roboti-1721142073.html
1 Липня 2024
Чим довше витрати часу, тим більше можливостей втрачається
Поговоримо про час. Час хоч і є поняттям філософським, але ви маєте розуміти, що це також є і видом витрат.
Витрати бувають фінансові, матеріальні (сировина, енергоносії тощо) і часові (іноді їх називають трудові).
Наприклад сьогодні всі бізнесмени хочуть отримати різноманітні гранти, тому що гранти не треба повертати, вони даються безкоштовно і ніби на їх отримання жодних додаткових витрат немає. Однак для того, щоб отримати грант ти повинен вже мати певну ідею, продукт, тобі треба підготувати різноманітну документацію, відповідати певним вимогам, і на це все витрачається дуже багато часового ресурсу.
Насправді грант, як елемент поповнення ліквідності, є інвестиційним інструментом, а таких інвестиційних інструментів у світі є дуже багато. Це і модель 3F (Friends, Family, Fools), інвестори, банки тощо. І скоріш за все ці інструменти можуть бути задіяні та кошти через них можуть бути отримані набагато швидше, ніж отримання гранту.
Хоча, при цьому, доведеться витратити і певну кількість фінансових ресурсів – відсотки, частину прибутку. При розгляді ідеї треба не завжди дивитися на витрати фінансові, а ще дуже серйозно зважувати часові параметри при прийнятті рішення.
Однак, звернення до інших інвестиційних інструментів дає економію часу і ми можемо запустити нашу ідею швидше, отримати прибуток вже зараз і задовольнити потреби суспільства в споживанні нашого продукту.
При цьому, цей фактори особливо важливо враховувати у тих сферах, де тренди швидко змінюються і часовий фактор має життєво важливе значення.
Тож чим менше витрачаємо часу – тим більше маємо можливостей!
20 Червня 2024
«Батарейки, здавайтеся!» – Nota Group є частиною екологічної ініціативи бізнесу щодо утилізації батарейок.
Дуже важливою складовою сучасного життя є екологічна безпека.
Nota Group протягом кількох років є частиною Всеукраїнського екологічного руху «Батарейки, здавайтеся!» і в компанії постійно триває збір використаних батарейок для переробки.
Це життєво важлива ініціатива, адже за даними вчених з Агентства з охорони навколишнього середовища США на частку батарейок припадає понад 50% токсичних викидів з усіх побутових відходів у світі. При цьому батарейки становлять 0,25% від усіх викидів. У складі використаних батарейок міститься ртуть, кадмій, магній, свинець, нікель, цинк. Одна батарейка здатна забруднити 16 м2 ґрунту небезпечними речовинами.
Батарейки, що збираються йдуть на переробку на завод GreenWEEE у Румунії, і компанія з якою співпрацює Nota Group єдина в Україні, яка дійсно відправляє на переробку 100% батарейок які до неї потрапляють, та надає про це звіти.
Закликаємо всіх наших клієнтів та представників відповідального бізнесу долучитися до цього руху.
Більш детальніше про проєкт ви можете дізнатися на сайті: https://batareiky.ua/
18 Червня 2024
Керуючий партнер Nota Group Тетяна Андріанова про кібербезпеку та ефективність стратегії захисту інформації
Керуючий партнер Nota Group Тетяна Андріанова поділилася досвідом щодо розробки ефективних стратегій захисту інформацій в інтерв’ю Defence Alliance of Ukraine.
Тож вона зазначила, що: “Для ефективного захисту інформації важливо оцінити потенційні ризики, загрози та вразливості, розробити комплексні політики безпеки, регулярно навчати персонал із питань кібербезпеки, впроваджувати додаткові методи автентифікації, постійно моніторити та виявляти інциденти, проводити аудит безпеки та слідкувати за оновленням програмного забезпечення. Ці заходи сприятимуть побудові надійної та ефективної стратегії захисту інформації”.
Про це та багато іншого в інтерв’ю щодо безпекових питань Тетяни Андріанової.
З повним текстом можна ознайомитися за посиланням: https://www.linkedin.com/posts/defenceallianceua_dau-oaauz-defenceallianceua-activity-7205959845638737920-cEps/?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
14 Червня 2024
Переваги управлінського аудиту: Чому варто провести управлінський аудит
Управлінський аудит є важливим інструментом для компаній будь-якого розміру, який допомагає оцінити ефективність їхнього управління та ідентифікувати можливості для покращень. Цей процес включає систематичне оцінювання стратегій, процесів, структур та функцій управління з метою забезпечення відповідності до цілей компанії та досягнення оптимальних результатів.
Часто до цього інструменту вдаються, коли у підприємства вникають певні труднощі:
до прикладу, витрати зростають, а доходи падають;
виникає гостра потреба у оборотних коштах;
виникли труднощі із управлінням компанією;
або навпаки, виникла потреба у масштабуванні бізнесу.
Ключові елементи управлінського аудиту:
оцінка стратегії компанії;
оцінка фінансової діяльності;
аналіз фінансових звітів та процесів фінансового управління для виявлення можливих ризиків та недоліків.
оцінка операційної ефективності;
аналіз управлінської структури;
оцінка ризиків та внутрішнього контролю: аудитори визначають потенційні ризики для бізнесу та оцінюють ефективність систем внутрішнього контролю для їх запобігання.
Переваги управлінського аудиту:
покращення ефективності бізнесу;
з’ясування слабких місць у системі контролю на підприємстві;
зменшення ризику: аналіз дозволяє компаніям приймати запобіжні заходи для уникнення потенційних проблем та втрат;
підвищення довіри стейкхолдерів.
Тож, якщо ви побачили свої слабкі місця чи проблеми, які ми можемо допомогти вирішити, то звертайтеся до спеціалістів Nota Group і крім аудиторського висновку ви також отримаєте рекомендації для керівників бізнесу щодо того як подолати “вузькі місця” у внутрішній системі контролю та обліку та щодо покращення роботи із цими напрямками.