arrow

Наші новини

8 Травня 2024
То чому все ж аутсорс?
У будь-якого бізнеса є свій бек офіс. В ньому зосереджені спеціалісти, як правило, не пов’язані із профільною діяльністю. Це можуть бути бухгалтери, юристи, фінансові радники, спеціалісти із підбору персоналу чи кадровики. Безумовно, це дуже важливі і значні для будь-якого бізнесу функції і без них важко уявити будь-яку успішну діяльність. Іноді доцільно “виховати” власного спеціаліста, так би мовити, виплекати свої кадри. Однак, часто занурившись у рутину і не встигаючи за великою кількістю задач такі спеціалісти або отримують шалене перевантаження або перестають через велику завантаженість продукувати нові ідеї. Так, до прикладу, може відбутися скажімо з юристом багатопрофільного підприємства. Який же вихід у такому випадку, щоб уникнути професійного вигорання найманих працівників у бек офісі і вдало рухатися вперед, застосовуючи інновації, нові ідеї?   Вихід є! і це - аутсорс. Обслуговуюча аутсорсингова компанія виконує все ті ж функції – але бізнес, натомість, отримує новий «центр тяжіння», свіжі ідеї і (о диво!) дохід. Спеціалісти, що працюють на аутсорсі націлені на те, щоб ваш бізнес розвивався! Бо чим більше заробляє ваш бізнес – тим більше заробляють і вони, чим більше нових джерел заробітку вони вам запропонують – тим з більшого ресурсу ви разом отримаєте доходи. Скажімо так, аутсорсинговій компанії вигідно генерувати ідеї для вашого бізнесу.   Така компанія навіть може стати ініціатором якихось структурних змін у вашому бізнесі. Скажімо – запропонувати бізнес-ідеї на кшталт відкриття нового офісу, партнерства чи колаборації, тому що їм вигідно розвиватися поряд із вами. Адже й вони при цьому зароблятимуть.   Тож, дякуючи ідеям аутсорсингових консультантів, такі бізнеси і швидше зростають і краще масштабуються. Вони фактично запрограмовані на успіх! Адже аутсорсингова команда – це, як правило, креатив, нові ідеї, постійний розвиток та вдосконалення! Тож, звертайтеся до Nota Group і ви лише зростатимете разом з нами!   Вибір, звісно, за вами – працювати із штатними співробітниками чи звернутися до аутсорсингових послуг. Можливо використовувати комбінований варіант. Однак розвиток передбачає переваги! А системні переваги з аутсорсингом безперечні! Але це вже тема наступної Нотатки.
Детальніше

6 Травня 2024
Кому не треба йти до ТЦК за новим законом про мобілізацію – роз’яснює Антон Маринич в коментарі РБК
Новий закон про мобілізацію набуває чинності 18 травня 2024 року. Він встановлює низку додаткових обов’язків для українців. Ті, хто перебувають на військовому обліку, зобов’язані протягом 60 днів уточнити адресу проживання, номери телефонів та інші особисті дані. Про те, кому не треба йти до ТЦК після набуття чинності нового закону про мобілізацію у коментарі РБК-Україна пояснює адвокат  та провідний юрисконсульт Nota Group Антон Маринич. Для тих, хто перебуває на території України, оновити дані можна трьома способами: Самостійно прийти до ТЦК та СП; через центри надання адміністративних послуг; через електронний кабінет. Якщо ви перебуваєте за кордоном, то можна повідомити такі данні на офіційному сайті такого ТЦК, або через електронний кабінет. Планується, що оновлення через ЦНАП має запрацювати з 17 травня, а електронний кабінет – з 17 червня. Детальніше читайте за посиланням: https://www.rbc.ua/
Детальніше

3 Травня 2024
Побачило світ інтерв’ю Керуючого партнера Nota Group Тетяни Андріанової Журналу “Femida.ua”
“Наразі відбуваються дуже потужні зміни у бізнес середовищі, що потребують оперативного реагування на виклики та можливості сьогодення. З огляду на величезний досвід  та експертність в управлінні бізнес-процесами, ми допомагаємо нашим клієнтам розширити їхні горизонти та максимально розкрити потенціал, покращити фінансові показники та розвинути бізнес в умовах динамічного ринку. Для того, щоб реалізувати будь-які зміни та трансформації, потрібно спочатку провести корпоративну діагностику, щоб виявити слабкі місця та проблемні зони, які можуть негативно вплинути на ефективність та прибутковість. За результатами цього аудиту ми надаємо відповідні рекомендації та супроводжуємо всі процеси до досягнення кінцевого результату: чи то автоматизація бізнес-процесів, чи то лонч нових продуктів та вихід на нові ринки, чи залучення інвестицій або позикового капітали під масштабування бізнесу тощо”. Керуючий партнер Nota Group Тетяна Андріанова у інтерв’ю журналу “Femida.ua”. З повним текстом можете  ознайомитися за посиланням: https://femida.ua/wp-content/uploads/2024/04/Femida_UA_1-2024_23-04.pdf
Детальніше

29 Квітня 2024
Переваги аутсорсингу над інхаусом – експерта думка керуючого партнера Nota Group у матеріалі «Юридичній газеті»
Наразі швидкість розвитку та динаміка ринку диктують нові умови гри, компаніям стає все складніше втримувати у своїх стінах працівників, зі всіма необхідними компетенціями. Особливо це стосується управління юридичними процесами та фінансами, де велика потреба в експертності та конфіденційності. Крім того, такі ж тенденції зачіпляють і сфери бухгалтерського та податкового обліку та питання підбору персоналу. Аутсорсинг виявляється ефективним рішенням у цьому контексті, забезпечуючи компаніям доступ до висококваліфікованих юристів, фінансових фахівців, спеціалістів із податкового та бухгалтерського обліку та підбору персоналу без необхідності втримувати їх на постійній основі. Завдяки цьому підприємства можуть ефективно управляти своїми фінансовими, податковими та юридичними питаннями, зменшуючи витрати та збільшуючи швидкість реагування на зміни в законодавстві. Детальніше про це читайте у матеріалі Тетяни  Андріанової в «Юридичній газеті» за посиланням: https://yur-gazeta.com/dumka-eksperta/perevagi-autsorsu-nad-inhausom.html
Детальніше

25 Квітня 2024
Керуючий партнер Nota Group Тетяна Андріанова прокоментувала роль жінок у сфері безпеки
Керуючий партнер Nota Group, голова комітету корпоративної безпеки в групі компаній Октава та Координатор Women in Security в ASIS International - Ukraine Chapter Тетяна Андріанова на головній безпековій події ASIS Europe – From Risk to Resilience 2024 у Відні прокоментувала роль жінок у сфері безпеки: “У сучасних умовах українські жінки відіграють надзвичайно важливу роль у забезпеченні безпеки країни та підтримці обороноздатності нації. Спостерігається динамічний розвиток ролі жінок у сфері корпоративної безпеки та кібербезпеки, що свідчить про їх значний внесок у ці важливі галузі, а також їх участь проявляється у різних сферах життя, від військової діяльності та правоохоронної служби до активного волонтерства та підтримки учасників бойових дій на передовій. Жінки здійснюють важливі функції у збройних силах, допомагаючи зміцнювати обороноздатність країни та беручи участь у відстоюванні національних інтересів, займають ключові посади у великих корпораціях та інноваційних стартапах, де вони відповідають за розробку та впровадження стратегій забезпечення безпеки як в Інтернеті, так і в корпоративному секторі в цілому. Їхні знання, професійні навички та рішучість дозволяють вирішувати складні виклики, пов'язані з кіберзагрозами, даними про клієнтів та конфіденційністю інформації”. Детальніше читайте у публікації: https://bit.ly/3JxDsmi
Детальніше

24 Квітня 2024
Поговоримо про торговельні марки
Багато хто із підприємців використовує торговельні марки без їх належного юридичного оформлення. Причому така ситуація може спостерігатися не лише у ФОП, а і у великих підприємств чи виробників. Замовили логотип чи зображення товарного знаку у крутого дизайнера, розмістили на сайті чи на вивісці ззовні, але торговельну марку не зареєстрували. І тут почалося… Ситуація може розвиватися у двох негативних сценаріях. От зараз поширена негативна тенденція, коли шахраї прогулюються центральними вулицями міст, дивляться на вивіски і перевіряють, чи зареєстрована та чи інша торговельна марка на власника. Якщо ні, реєструють її на себе, використовуючи різні шахрайські схеми, а потім вимагають великі суми грошових коштів  у справжніх власників, щоб перереєструвати торговельну марку на них. Існує також інший варіант. Це вже з контролюючими органами, коли, наприклад,  приватний нотаріус переїжджає в офіс іншого нотаріуса, але внесені зміни і дані на вивісці не реєструються належним чином. Це є і порушенням чинного законодавства і приводом для перевірок та досить серйозних штрафів. Що ж радимо ми? Звертайтеся до професіоналів. Спеціалісти Nota Group зареєструють належнім чином торговельну марку, зроблять так, щоб вона стала активом, була взята на баланс, належним чином амортизувалася і допомогла капіталізації вашого бізнесу, давала певні податкові вигоди і створювала певний податковий щит, та наведуть порядок із вивісками та їхньою реєстрацією. Але це далеко не всі цікаві ситуації, які можуть відбуватися с торговельними марками, Про це поговоримо вже в наступних нотатках. А наразі, звертайтеся до Nota Group за допомогою у реєстрації та роботі із торгівельними марками та товарними знаками. І все буде, як по нотам!
Детальніше

16 Квітня 2024
«Управління ризиками: від інвестиційної ідеї до діючого бізнесу» – Керівник інвестиційного напрямку компанії Nota Group провів вебінар
Як ризики впливають на підготовку та реалізацію інвестиційних проектів, з якими ризиками зіштовхується команда, яка взялася за реалізацію інвестиційного проекту, які ролі у кожного із членів цієї команди і які помилки він може допустити та в чому роль юридичного супроводу і як юристи можуть мінімізувати ризики при роботі з бідь-яким інвестиційним проєктом – саме ці питання обговорювали днями на вебінарі на тему: "Управління ризиками: від інвестиційної ідеї до діючого бізнесу", організованому Академією консалтингового бізнесу. Спікер- керівник інвестиційного напрямку компанії Nota Group - Сергій Гарбар в ході вебінару зазначив: «Дійсною реальною ціллю інвестиційного бізнесу є  реалізація проектів, довгострокових вкладів з метою збільшеня капіталу інвестора, створення для нього додаткової цінності, максимізувати вартість його активів». Серед розглянутих тем також були: - управління ризиками для забезпечення успіху інвестиційних проєктів; - використання фінансової моделі як інструменту оцінки ризиків і визначення ефективності інвестицій. Детальніше читайте за посиланням: https://www.facebook.com/OctavaCapital/posts/pfbid022sgBcRCYFuubu3iayb3ERecg9iibRbPDzVg2SiwsDDm6PKjWMfVjAzCnjwy7Zd1wl
Детальніше

15 Квітня 2024
Юрій Краско відвідав конференцію «Взаємодія бізнесу та правоохоронних органів: ключові необхідні зміни до КПК для захисту бізнесу»
Днями В Торгово-промисловій палаті Україні відбувся знаковий захід – конференція «Взаємодія бізнесу та правоохоронних органів: ключові необхідні зміни до КПК для захисту бізнесу», що об’єднала керівників понад 20 бізнес асоціацій України, представників ВРУ, аналітичних центрів. Захід відбувався за участі голови Економічного Комітету ВРУ Дмитра Наталухи, першого заступника голови Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики, голови ТСК з економічної безпеки Ярослава Железняка та голови ТСК з питань захисту інвесторів Галини Янченко. Від «Nota Group» в роботі конференції взяв участь керівник кримінальної практики, адвокат Юрій Краско. Слід зазначити, що це один з перших заходів, під час якого було розпочато діяльність постійно діючої групи спеціалістів – юристів, бізнесменів, аудиторів, представників бізнес-асоціацій із захисту бізнесу. Зокрема, саме це засідання було присвячено законодавчому «перезавантаженню» БЕБ та змінам до КПК, що стосуються зменшення можливостей втручання правоохоронців у діяльність бізнесу та запровадження гарантій, навіть під час виникнення ситуацій, що пов’язані із кримінальним переслідуваннями засновників чи керівників бізнесів. Законопроєкт – це проект змін до КПК, напрацьований спільно Радою підприємців та провідними бізнес асоціаціями. Частину таких змін до КПК запропонував саме Юрій Краско від імені «Nota Group». В ході заходу також обговорювали шляхи ефективного просування та проходження законопроекту в ВРУ. Підсумовуючи захід, Юрій Краско зазначив: «Якщо цей законопроєкт буде прийнято, то для всього українського бізнесу це буде знакова подія, що надасть можливість зосередитися саме на бізнесових задачах, а не на протистоянні із правоохоронними органами».
Детальніше

8 Квітня 2024
«Хочеш бути лідером і досягнути успіху – бери на себе відповідальність за рішення будь-якої складності»,- СЕО «Nota Group» Тетяна АНДРІАНОВА
Сильні, Рішучі, Успішні» – спецпроєкт від OBOZ.UA, у межах якого видання починає знайомити читачів із українками, які розвивають український бізнес і надихають діяти. І честь відкрити рубрику випала СЕO «Nota Group» Тетяні Андріановій  OBOZ.UA Запитав наскільки складно керувати великою компанією і сильною і рішучою бізнес-леді, особливо під час великої війни, коли рівень напруги й відповідальності постійно зростає? Тетяна Андріанова сказала «Я у бізнесі – із 2001 року. За цей час ми пережили багато криз, Помаранчеву революцію, Революцію Гідності, пандемію, вторгнення росії в Україну. Зараз проживаємо повномасштабну війну. І мені здається, ми, українці, сформували певний імунітет до будь-яких змін. Але якщо говорити про бізнес-процеси, то бути сильною і рішучою керівницею мені допомагає гнучкість до змін, але з фокусом на головне. У фокусі наших компаній завжди – люди. Як топ-менеджер я інвестую в людей, відстоюю людиноцентричність, бо зараз це найголовніше». «І, звісно, - додає вона - потрібно пам’ятати, що ми – економічний тил, тому особлива відповідальність нині покладається на жінок-лідерок, які ведуть за собою команди, збільшують доходи, з яких у державний бюджет сплачуються податки. А, власне, без податків не може існувати держава. На мою думку, в сучасної жінки багато ролей, які вона має виконувати, не забуваючи про баланс і відновлення ресурсу». Повний текст статті можна переглянути за посиланням: obozrevatel.com
Детальніше