Вигорання на роботі – поширене явище. Особливо серед тих працівників, які щодня мають справу з великими об’ємами інформації. За різними дослідженнями, до 60% офісних працівників можуть відчувати симптоми вигорання на певному етапі своєї кар’єри. Так, у дослідженні “Global Millennial Survey” компанії Deloitte зазначається, що 64% працівників відчувають вигорання на роботі, що може впливати на їх продуктивність і здоров’я.
Чому виникає втома від роботи, до чого це призводить та як не вигоріти на роботі, якщо працюєте з великими об’ємами інформації, з’ясовувало РБК-Україна з директором департаменту кадрового супроводу та HR аутсорсингової компанії “Nota Group” Яною Декусар.
На думку експерта, вигорають в основному надемоційні люди з холеричним типом темпераменту, які підключають до своєї діяльність багато емоцій. Тож, щоб уникнути професійного вигорання слід час-від часу:
- відстежуватися свій емоційний стан та контролювати його;
- виконуючи монотонну роботу застосовувати періодичне «перемикання». Підходить добре нам знайому ще зі шкільних років систему “40-45хвилин заняття – 10-15 хвилин перерва”;
- регулярно знімати накопичений стрес. Що може зарадити? Хобі, спілкування із домашніми улюбленцями, спорт, читання, прогулянки на природі.
Більше можна прочитати в матеріалі: https://www.rbc.ua/rus/news/vtoma-ta-stres-chomu-vinikae-vigorannya-roboti-1721142073.html
Comments are closed