Український бізнес сильно постраждав через дії агресора. І навіть ті, хто не перебуває в епіцентрі бойових дій, вимушені перелаштовувати свої операційні процеси, адаптуватися до нових умов діяльності в режимі постійних загроз ракетних ударів.
Попри це, український бізнес працює та розвивається, шукає нові варіанти дій і шляхи для реалізації власної бізнес-стратегії. Як це їм вдається?
Nota Group вирішила запустити рубрику «Незламний український бізнес», у якому ми досліджуємо феномен нашого бізнесу в умовах війни. Цей новий формат передбачає відеоінтерв’ю з представниками українського бізнесу, у яких вони розповідають про свою роботу, діляться власними історіями про те, як продовжували працювати під час війни, завдяки яким новим та сміливим ідеям їм вдалося залишитися на плаву, примножити свій бізнес, працювати більше задля стійкості української економіки, а також про те, як співпраця з Nota Group допомогла їм подолати всі виклики на цьому шляху.
Пропонуємо вашій увазі перше відеоінтерв’ю нового проєкту за участі керуючого партнера та співзасновника компаній Barva Invest і Tradomatic Юрія Гаврилюка.
Nota Group – на захисті українського бізнесу!
Comments are closed